Wednesday, January 20, 2010

sebab saya tak perlu cinta hati lain buat masa ni

eiyewww.. posing yang sangat geli (-_-")

saya sangat jatuh cinta dengan mereka :)
emak, aina, baby and abah.. they such impact on my life

ketiadaan mereka sangat membuat hati gundah gulana. they meant more to me than anyone i ever loved at all.

dulu masa saya was a baby and masa tak berapa nak baby sangat, saya sangat manja. ini emak and abah cerita. every time kalau dapat selsema, saya akan cari abah dulu..

abah, tolong buangkan.

haha. yummy kan? dulu tangan saya just untuk jalan melenggang kangkung kott. even kalau makan pun..

mak, tolong suapkan.

see. sangat mengada-ngada. saya tahu tu. sekarang, saya masih manja dengan abah but bertempat. ceh, takde ah sampai nak suruh buangkan hingus lagi. but you know how it was. everything yang saya rasa patut share, i'll share with him. sometimes, emak tak tahu 'hal' yang saya share dengan abah. well, hal lelaki perempuan tak boleh tahu sangat :)

the thing yang saya suka dengan hero sorang ni, beliau sangat cool. takde nak kecoh-kecoh. mostly bila time saya terkantoi berkawan dengan mana-mana si polan polan. he will ask me;
boyfriend baru ke? sembahyang cukup?

abah akan angkat kening and we laugh together. haha. i love him lahh :)

hal emak lain pulak. kalau saya ada di hostel, she will call me;

jom teman mak beli barang. kejap je.

ok fine! saya anak menurut perintah. bila abah call;

kenapa ajak emak shopping? cubala ajak pegi jogging.

tengok tu. siapa yang bersalah dalam hal ni. i jadi mangsa keadaan ok (-_-")

about siblings, saya rasa saya sangat belum matured because of baby and aina lahh. they were so young. so nak tak nak, saya terpaksa join diorang main kat rumah. ibarat air dicincang takkan putus. (alasan!) wehee~

and.. saya sangat rindukan dia. teramat sangat.

Allahyarhamah Mimi Fariha..

the person yang paling rapat dengan saya dah pergi untuk selama-lamanya. i miss her damn much. haih :'(

luv, wani..

No comments: