Saturday, January 16, 2010

if only i can erase this feeling as easy as blogging

things are not as simple as it seems. saya merasakan sesuatu yang tidak kena pada keadaan sekeliling. perasaan sangat celaru. tapi seorang kawan yang saya sayang mengatakan, relax and just focus on your study. i know you think i don't understand. maybe i don't. maybe i understood too much to know this is maybe not what i want. i don't think you will ever understand either. haih. tapi apa awak cakap betul. saya mesti focus on study sungguh-sungguh. si pembawa masalah, saya letak tepi dulu (mesti!)

saya takkan biarkan perasaan ini ada di tahap maksima. get the hell out of my mind. secara positifnya saya menganggap ini..we live, we learn and eventually we die. its life.

ok. i have nothing to say. i'm out of words. sebab kalau i over sangat cakap pasal ini, i boleh jadi emo. i need someone to talk to. tapi i tak tahu nak cakap dengan siapa (-_-")

but, sometimes i boleh jadi kuat bila kesayangan yang sorang lagi cakap; i respect dengan ketabahan you. even though you happy, but few know personally what is in your heart.
Alhamdullilah.

most of the time; being syazwani rozelan sangat best. weeee~ this is because you, you, and you put a smile on my face. thank you. xoxo.

p/s: i do love you. saya tak nak kehilangan kamu, si kawan :(
saya tahu kamu sedang baca ini


luv, wani..

No comments: