Monday, May 31, 2010

the nicest thing adalah hal yang baik


wow sangat teruja. tak sangka got response yang banyak on the last entry. alhamdullilah saya dah okay dan sedang bersenang hati. thank you precious people :)

saya publish cerita macam tu bukan untuk tagih simpati atau raih publisiti. saya ada blog. blog ini saya jadikan medium untuk mengkspresi diri. itu saje.

maaf jika ada yang tak puas hati. saya sayang kamu sebagai kawan yang paaaling dekat di hati. kasih sayang saya sampai mati. ya, saya sayang kamu semuaaanya. dan itu janji saya yang pasti :)

mohon doa yang terbaik untuk kita semua ya.

to silent readers, terima kasih. saya tahu anda ada. sering luang masa untuk baca penulisan yang tak seberapa. semalam, adik saya balik sekolah, tak tukar baju, tak letak buku terus cerita. along, kawan kelas kirim salam. dia baca blog syazwani rozelan. haha comel. terima kasih :)

kadang-kadang kita hanya perlu buat sedikit kebaikan.
selebihnya insyaAllah Allah tunjukkan jalan.

everyone, jaga diri elok-elok. i loves each one of you *peluk* maaf untuk perempuan saje :)
haha wani gila. ok bye

luv, wani..

4 comments:

El-Zaffril said...

Appreciate the nicest thing in life ok?

Syazwani. said...

sure! thx yaw ;)

Cik Buya said...

Thank god.. tak yah kusut kepala lagi :)

Syazwani. said...

betty, tau xpe. pening pale bende remeh ni :)