Monday, May 17, 2010

16 Mei

buat emak (teacher Rokiah) and semua cikgu; Selamat Hari Guru!

saya pandai tulis belog pun sebab cikgu-cikgu -_-"

subjek Math buat saya pandai kira perenggan popek kat belog. 1 2 3.. 8 lagi
subjek English buat saya boleh merapu walauponnn grammar entah ke mana
subjek BM buat saya karang ayat terlebih isi penting
subjek Agama buat saya bagi nasihat biar orang berwaspada -_-"
subjek Sejarah buat saya terkenang dan boleh recall sejarah hidup dan tulis
subjek Geografi buat saya berpijak di bumi nyata *down to earth. geografi kan belajar earth*
subjek Seni buat saya berseni ketika mengarang
subjek Kimia buat saya ada chemistry antara pembaca *ok ini gila*
subjek Biologi buat saya boleh tulis biodata
subjek itu subjek ini, bla bla bla.

Selamat Hari Guru! saya sayang semua cikgu ^_^

emak kita cikgu :)

luv, wani..

2 comments:

Anonymous said...

same lar kite !!
mak kita pun cikgu jugak..
name mak kita ROZI BINTI M.JAHI.
kite rase,kite ngan awak sepupulah.
tapi awak duduk kat B.B.kite dok kat merlimau.
*awak ingat saya tak?*

Syazwani. said...

hahaha.. x ingat.. x ingat..
*wat2 xkenal sepupu boleh x?*
lalalala ^_^