Tuesday, May 11, 2010

divided by so many memories

this is second part of cerita birthday.

by the way, it's 11th may already. saya pulak terkedek-kedek nak cerita perihal 1st may. ini sebab dah berjanji. dah berjanji nak update cerita birthday hari tu. sampai saya received sms tanya, bila nak update blog. uish gila ah. ni kalau dah janji nak update blog pastu buat-buat bodoh terlupa nak cerita, mahu kena simbah sirap!! heh.

ok ok. rilex. i know it's just a perfect time for me to blog. so saya akan cerita panjang-paaaanjang include dengan gambar besar-besarrrrr -_-"

part 1
on malam birthday tu, seriously dapat surprise yang boleh buat jatuh tergolek. it start bila my bestfriend yuyu ajak keluar nak lepak makan. saya yang lurus lagi bendul follow je sebab serious perut tengah buat orkestra. anggap di mana ada makanan, di situ ada i.

sampai satu tempat, saya macam blur. sebab nampak satu group perempuan gorgeous kat meja. macam kenal. then diorang semua jerit. waniii!! saya pun.. hah?? apa ni? *blur kejap* rupa-rupanya yuyu and 3 gorgeous ladies tu dah plan bayekkk punye. OMG!! saya lupa yang esok-birthday-saya-so-mesti-diorang-nak-celebrate-malam-ni. haha. tak tahu malu punya andaian and buat-buat muka terkejut. dush~


omg omg!!


pembuat surprise; liyana and nurul manusia kesayangan


again pembuat surprise; atiqah manusia kecintaan



i had so0o much fun. thank you girls ♥ ♥ ♥


semua ceria celebrate birthday i ^_^

atiqah abdul wahab, nurul atikah fuad, wan nur liyana wan husain, thank you damn much!


part 2
again. surprise lagi!! 10 minit kena duduk dalam kereta ikat mata. at last sampai sini.

pondok comel lotey kami ^_^


this is syazwan. my bff. kitorang share birthday. dua-dua was born on 1st may. sweet tak? haha
surprise was made by his girlfriend. she is my bff too.
lantak kau la yuyu. 1st may hadiah kena lebih ok. weee~


birthday boy birthday girl



yeayyyy!! thank you yuyu. thank you thank you


saat gumbira. thanks to each one of you :)


part 3
celebrate dengan family.

dapat-kek-ada-tulis-iron-lady. ok pakai braces, fine -_-"


cik gadis hari jadian :)


takpayah lilin. di-invisible-kan


manusia berharga



emak-abah-aina-baby, i know that you love me as much as i love you :)
thanks!


pakcik makcik, cousins kuwus cousins gumuk, terima kasih daun keladi!


akhir cakap,

each one of you yang be part celebrate my birthday for this year,
thank you much more-than a greeting can say-because you were thoughtful-in such a nice way :)

luv, wani..

No comments: