Thursday, December 24, 2009

sebab kaw perasan kaw handsome (kot)

tadi saya pergi post office. nak register sebagai pemilih (SPRM kononnye). masuk post office terus senyum kambeng. macam mood happy gila. kenape entah. masuk-masuk post office, terus terpandang satu counter yang ada kat situ. staff POS MALAYSIA BERHAD, wow handsome! terus terkam counter tu dulu.

excuse me. nak tanya. kalau nak register for SPRM, ada their own counter or saya patut ambil nombor and tunggu turn untuk counter depan-depan ni je?

ambil je la nombor. pastu tunggu. takkan tak biasa!

ok. terus saya buat muka bengang. hey encek lelaki handsome kot, kaw memang handsome. sangat handsome. tapi terus jadi beast bila kaw cakap tengking macam tu. mana etika yang kaw belajar dulu? ergh. geram. macam nak cakap kat encek lelaki handsome kot, i hope you notice it and snap out of your ego and consciousness soon before i lose all the respect. full stop.

ok. thank you. lain kali cakap perlahan sikit takpe kot. sebab saya belum pekak.

sorry sorry. saya tertengking awak tadi.

haha. funny. kalau iye pun kaw gaduh dengan awek/girlfriend/isteri, jangan ah perempuan ini yang jadi mangsa. lol. saya seorang budak perempuan yang tak tau serba serbi and sebab itu saya bertanya. cikgu sekolah saya pesan dulu, kalau tak bertanya sesat jalan. saya tak tahu la encek lelaki handsome kot sekolah mana dulu. mungkin awak tak dapat cikgu hebat macam cikgu saya.

luv, wani..

No comments: