Friday, March 12, 2010

i taknak hilang semua ni

hello. entry ini bukan tentang saya. ini tentang perempuan-perempuan gorgeous. so paham la kenapa muka kau tak boleh ada dalam entry ni wani -_-"

selain family, saya tak boleh hidup tanpa mereka. sangat tidak membolehkan.

"a real friend is one who walks in when the rest of the world walks out" - anon

they are truly my bestfriends. break their heart, i break your face. grrrr

akina gebu


azie gonjeng


mina tembam


rozie debab


yuyu gemok

bestfriends merangkap status cousins.. here we go :)

ekin montel


and and.. farah bulat


saya pernah merasakan sesuatu yang dinamakan 'touching' (tersentuh) apabila salah seorang mereka menceritakan tentang saya dalam blog masing-masing, saya rasa macam nak.. *tears* oh!

kini, sudah sampai masanya giliran mereka untuk merasa touching. kalau tak touching, apakan daya -_-" saya bukanlah seorang kawan yang tersangat baik yang boleh disanjung dijunjung. bukan kerana saya berat. tapi sebab bila birthday setiap satu antara mereka, konon nak be the first one jerit Happy Birthdayyy! nak kalahkan semua encek-encek boyfriend. tapi malangya mata saya mata baby. kadang-kadang tertidur before 12am. sigh -_-"

saya sangat bersyukur kerana mereka selalu ada.
saya tak perlu secomel selena gomez untuk dapat bestfriends macam mereka.
saya tak perlu sesexy megan untuk dapat amazing bestfriends macam mereka.
saya tak perlu segorgeous aishwarya rai untuk dapat awesome bestfriends macam mereka.
saya tak perlu jadi girlfriend logan lerman untuk dapat bestfriends terbaek macam mereka.

sometimes saya rasa sangat teruja dapat bestfriends yang gorgeous semuanya. sebab saya tak gorgeous macam mereka. ok perempuan-perempuan diatas, tunggu apa lagi.. pizza satu, J.Co dua belas, baskin robbins large, vitagen sepuloh, indulgence tiga! sekian

boyfriends, korang tak payah nak suruh kirim salam kat setiap satu mereka. semua yang gorgeous dah ada abe. heee.
siapa suruh kirim salam lagi lepas ni, siap! jaga kau. ceh. macam garang ^_^

penutup kata: to bestfriends; syazwani rozelan sayang gila kat kamu kamu and kamu.. touching kan? tahu dah ^_^

luv, wani..

No comments: