Tuesday, June 22, 2010

cherished moments



i am touched :')
kalau macam ni punya hilang, mak abah takyah risau. ramai inspector boleh tolong war-warkan. pelik. macam mana boleh jumpa belog tapi tak jumpe facebook saya. inspector ni pun. lain lah kalau belog saya dah keluarkan kat Harian Metro ruangan berita dunia. ekekek ikan kekek ^_^

nasib baik dah dapat jejak kasih. fuhh

naazreen ni one of my collegue kat Majils Bandaraya Melaka Bersejarah (MBMB). saya panggil kakak comel ni; kak erin. kami practical sama-sama in 2008. she is from other IPT. masa tu, we all mix. semua dari IPT lain-lain but dalam department yang sama. but we can get along together :)

time tu kat office; saya dipanggil budak kecik sebab paling muda. yang lain semua tua dua tiga tahun. department kami paling havoc sebab penuh dengan budak practical yang happening gila wa cakap lu. ish rindu.

time saya practical di sana, saya diprotect habis-habisan. kan budak kecik ^_^
kalau masing-masing nak turun beli snacks, semua offer. budak kecik nak kirim? budak kecik nak apa-apa? alahaiiii baiknya abang kakak macam ni -_-"

kalau saya masuk office pagi-pagi muka ketat ya Rabbi, ada je kakak abang yang tegur. tak cukup tidur? tengah lapar ke? takmo muka cam gitu. jom breakfast. alololo. saya tak tahu nak cari abang kakak macam tu kat mana lagi -_-"

thank you untuk penjagaan rapi. you guys are one of my precious. selamat semuanya. ada masa ada rezeki, kita reunite ya :)

luv, wani..

No comments: