Thursday, February 11, 2010

weekend di hati

i'm back :)

terlalu busy sebab in this one week kena submit semua kerja. dah macam takde minggu lain boleh submit dah -_-" yang best bila semua kerja siap, submit all together. nah, ambik. pastu malam dah boleh ronggeng dengan housemates semua. wehee.

today is thursday. tapi saya nak cerita pasal last weekend punya cerita. ceh. macam dah basi. tapi nak cerita jugak. sebab kalau tak cerita macam tahan kentut je.

last weekend, saya dan family attended pelbagai event. wah. bunyi macam busy gila seisi keluarga. first; pergi dinner untuk celebrate beberapa orang terpenting dalam keluarga and second, pergi majlis kahwin dimana pengantinnya sama baya dengan saya. diulangi, PENGANTIN SAMA BAYA DENGAN SAYA. full stop. hmm. takpe wani. jodoh dia sampai dulu. ececeh. pujuk hati -_-"

agak penat tapi muka buat-buat macam tak penat. sebab rugi gila kalau buat muka penat depan camera. macam tak berbaloi-baloi sebab tak boleh tepek kat belog. kalau tepek pun, ramai tak sudi nak tengok.

memang mangsa keadaan bila ikan ni duk depan syazwani rozelan.


ok. yang tertido ini pun family saya (-_-")


Allah takdirkan kami bersepupu.


super duper kenyang. burppp~


kalau muka dah jakun tengok hadiah rumah orang kahwin, dah masuk cerita kedua.
eh eh.. mulut macam nak kena penyepit -_-"


saya memang suka senyum macam ni. rasa macam dah hulurkan sedekah :)


kesian. adik baby memang adik saya. baby, jangan ah buat muka macam tu. macam orang kurang kasih sayang T_T


anak-anak Malaysia.


ini pun anak Malaysia jugak. best jadi anak Malaysia. sekali jadi. pasti nak lagi -_-"

itu saja. oleh yang demikian, ingin saya tegaskan disini. sekiranya anda ada event bersama yang tersayang, sila paparkan dan ceritakan. hargai mereka selagi ada kesempatan. ayat sangat skema. kann? saya tahu tu. saya dah banyak berubah sekarang. bila dapat tahu abah memang follow this belog since entah taktau. so ayat kena sopan. wehee :)
take care everyone ♥

luv, wani..

2 comments:

FARHANA said...

ei..rindunye kat baby ngan aina

Syazwani. said...

klu rindu, mehla dtg mlka kt nana. we miss u so.. :)