Saturday, May 30, 2009

bookworm.

boring melanda..
so decide g POPULAR jj jap. sbb nowadays da jrg bca majalah.

ptutla enfon hilang. c baby nyer keje la nih. xkesah. asl x bukak inbox xpla.. ngeh3.
maaf if gmbar x owrite. sje upload. nme pun candid. muke ntah ape2. x fotogenik tul. =)
then.. knon2 nk g bookstore 2 juz utk majalah.. tp x sngaja terrrrbeli novel plak. sume pelik. wani bace novel..??!! kuang3. haha.
xpenah2 bace novel, tetibe beli plak aritu. x minat bace novel sbnrnye. tp npe ntah. prubahan drastik. jatuh hati ngn sipnosis kot. ke dlm hati ada cinta? kah3. bwekk.


Kitab Cinta Yusuf & Zulaikha..
by Taufiqurrahman al-Azizy.

cmni sipnosisnye..
"Saya takut menjadi musyrik. Saya takut menyekutukan cinta saya kepada Allah kerana cinta saya kepada Yusuf. Saya rindu untuk dikasihi Allah, tetapi hati saya dipenuhi kerinduan kepada Yusuf. Apakah saya musyrik? Ustaz..tolonglah saya. Demi Allah, saya tiada kuasa untuk memilih satu cinta dari kerinduan ini."

so sweet. hebat Zulaikha nih. tp bila pkir2 blk, tul jgk.
buat yg bkenaan, i nk jd cm Zulaikha la. hehe. aminn.

aduhai. da siap2 nk bayar, c baby ni plak sruh tggu. x snonoh tul. x lain nk bace free la nih. =)
kn betul..


baby, its ok. as long as u hepy.. muah!

luv, wani..

No comments: